?

Log in

No account? Create an account
Wondrous Beauty
Living From Within
Update and a Meme 
20th-Feb-2009 04:47 pm
Unwritten song
My computer's down. Surprise, surprise. Seriously, my sister and I are surprised that it didn't go down sooner. It's a pretty old desktop that my grandmother's friend rebuilt for her nearly four years ago. Its disk space is incredibly low and we can't download a free virus remover thingy on it. So, it probably has a virus now or something. I don't know. I just know that I can't turn it on without it logging me off. I don't really care at this point, though.

Anyway, I'm tired! Not so much from work, but my sleep-schedule is retarded and I walk forty minutes to and from work everyday. Yeah, I'm beat. lol I didn't eat anything today, either. I'm at the computer lab now tryin' to catch up on my e-mail and stuff. Also, my dad may visit today and I don't feel like seeing his crazy ass. I told Mork (my sister) to call me when he calls her, so I could stay here. lol Well, at work I don't really have a specialist position like last time, but my manager wants me to learn both specialist positions, so I could be the backup. Right now I'm being trained on decorating cakes and stuff, so my job may primarily be helping the cake decorator. Awesome. I wanna get out of baking for now, and I like cake decorating.



2008 LJ Year in Review: take the first sentence from the first entry of each month.
Stolen from laseurosenoire

January
Happy New Year, everyone

I helped my friend Susie move into her new apartment on the 29th, and been there until the 2nd.

February
Dear Soul,

You are a wonderful being.

March
I went to get my braces tightened this past Thursday, and now my teeth feel very odd.

April
I have fucking sea salt in my nasal cavity.

May
Ahhh! I missed my damn dentist appointment! Grrr!

June
I think I'm much better off alone.

July
[Where do you call home?]
A comfortable and fulfilling state of mind.

August
I felt that it would be necessary to tell my dad how I felt about him and that I wanted him out of my life.

September
Currently, I have no internet and my phone's not working.

October
Still, I have no internet at home. Wonderful.

November
lol...

My internet's down again.

December
I won NaNoWriMo '08!
Comments 
21st-Feb-2009 01:46 am (UTC)
dude! you HAVE to eat!

in a way it sounds like you are being trained for higher things than a specialist position. once you learn how do to everything that makes you more valuable than other employees who end up knowing only half what you do.

xox
24th-Feb-2009 12:01 am (UTC)
I didn't really think of that...
I know if either of the specialists quit, then I could get promoted. But since I will learn what everybody does, I could be a good manager too... Cool. :-)
22nd-Feb-2009 12:32 am (UTC)
i wanna be a cake decorates assistant! lol
24th-Feb-2009 12:05 am (UTC)
It's fun! :-)
I pretty much do everything the cake decorator does, which is awesome 'cause I get to do the cool, kiddie cakes with SpongeBob and Barbie and stuff. lol
27th-Feb-2009 02:03 pm (UTC) - Cake decorating!
That's awesome, I remember you saying you wanted to do that a while ago. I always thought that was cool. Maybe you can take this experience, and open your own cake decorating place in a few years. You could do cool shit then, like candied roses.

Love you :)
27th-Feb-2009 10:40 pm (UTC) - Re: Cake decorating!
Yeah... lol

Our baker quit, so I'm getting promoted to baker. *sour face and then a smile* It'd be nice to be a baker again, but I much, much, MUCH rather decorate cakes. lol Making roses are awesome!

Love and huggles!
This page was loaded Sep 22nd 2018, 7:11 am GMT.