?

Log in

No account? Create an account
Wondrous Beauty
Living From Within
Yippie :) 
21st-Jun-2007 06:34 pm
Random Life
June 19, 2006-The last time I cut myself :)
June 22-My birthday! :P

I haven't realized that it's been a whole year since I last cut until I thought about it last week. I thought that it's been about nine months XD. Anyway, yay!

I just bought a permanent account for this journal, so I'll say it's a b-day gift for myself :). Normally, I don't give a shit about my b-day, but I'll be 20 tomorrow and I'm excited about that :P.

I was feeling rather sad a few hours ago and I wanted to cry, but my sister offered to help me with my little dilemma, so I'm feeling tons better now :D. I danced around a little bit, but now I have to sit down since I'm feeling a bit dizzy, lol!

Fuck! I wish MidAmerica Bank would call me, for cryin' out loud!!! Or at least some other awesome job would strike my interest, so that I could apply and work there. I don't like being broke, especially since I owe my dentist money, lol. I owe him over two grand (NOOO!). Eh, I'll be workin' sooner or later.

On a more random note, I wish Mr. Man would call me, send me an e-mail, or something. I think about him too much, but that's his fault, lol. I guess I'm good as long as he's okay :).
Comments 
22nd-Jun-2007 12:25 am (UTC)
Well, it's the 22nd here, so happy birthday! Have a good one :)
22nd-Jun-2007 12:40 am (UTC)
Aw, thanks
22nd-Jun-2007 01:12 am (UTC)
congrats on the year!

So you're 20? Cool. I'm 21. You should've seen me when I was turning 20. I was flipping out! I don't like change, or my age getting bigger, lol. I didn't get to enjoy being a teen cause we moved around so much, so I hate the fact that those years are gone. But just means I need to make my 20's good. :D Although kinda hard since I'm stuck in this town with no friends.

Anyways...

Hope they call you soon, or something comes along! I'm hoping for a call too. But nothing yet.
22nd-Jun-2007 01:56 am (UTC)
Thanks X2!

I'm kinda stuck in this town, too :/. I have some friends, but they're not really the type that I can talk to when I'm really down. I'm tryin' to move out summer of next year, but it's kind of hard when I don't have a job! I have my fingers crossed for the both of us though! Hopefully, we'll get a call soon ;).
22nd-Jun-2007 07:25 pm (UTC)
congrats!! :-D

& happy birthday love! ♥
22nd-Jun-2007 07:28 pm (UTC)
Aw, thankies :D
22nd-Jun-2007 09:15 pm (UTC)
Omgs you're almost EXACTLY six months older than me... and I've just realised I only have six months left to the end of my second decade... *meep!*
What's it like being a Proper Adult? LOL
23rd-Jun-2007 12:56 am (UTC)
Yeah, I've noticed that!♥ Wow...two decades?! I didn't even realize that, lol.
I didn't feel like an adult at 18 or whatever, so I was hoping that I will now XD
23rd-Jun-2007 08:45 pm (UTC)
I don't feel like an adult yet either, 'cept for at occasional times. And the sound of 20 feels really adultish, but I bet it won't actually make much difference once I get there!
22nd-Jun-2007 11:23 pm (UTC)


Happy Birthday Stephanie!!
23rd-Jun-2007 12:57 am (UTC)
*does happy dance*
Yay, cake and presents! Thank you!♥
This page was loaded Oct 21st 2017, 10:24 am GMT.